Посилання на презентацію на сайті вчителя Григоренка Сергія Васильовича

https://drive.google.com/file/d/0BzXUmADmL2AgLUJNVktxZVoyT3M/view


 Розділ 3

Алгоритми та програми

посилання на середовище Scratch: https://scratch.mit.edu/projects/editor/


Перевір себе!

Середовище програмування Scratch.

Завдання взяте з сайту https://learningapps.org/


Створення та налаштування презентації.

  1. Створити презентацію на тему: "Scretch - мій улюблений рудий кіт!"
  2. Додати анімацю.
  3. Додати переходи.
  4. Налаштувати демонстрацію презентації.
  5. Зберегти файл з презентацією в свою папку.
  6. Здати роботу вчителю.

Дай відповіді на запитання контрольної роботи

та миттєво отримай свій позитивний бал!

Вперед! Бажаю гарного настрою!!!


Практична робота №3

  1. Дотримуватись правил роботи за ПК.
  2. Перейти за посиланням http://editor.method.ac/.
  3. Ознайомитись з онлайн редактором Method Draw.
  4. Зайти на вкладку File.
  5. Перейти Import image.
  6. Знайти потрібну картинку на комп'ютері (або попердньо зберегти її з інтернету) та вставити в робочу область онлайн графічного редактора.
  7. Добати надписи за допомогою інструмента "Т" та скористатись всіма його можливостями (інструменти з'являються зліва).
  8.  Зберегти роботу та показати  вчителеві. 

                     "Словникова хмарка"

  1. Уважно роздивись словникову хмару.
  2. Які слова для тебе зрозумілі, а які ще залишаються напівзагадкою.
  3. Поміркуй, що потрібно зробити для того, аби змінити ситуацію.
  4. Попроси  друга чи подругу поряд розтлумачити дані слова.

 




Знайомство з сайтом https://kahoot.it/.

 

Для виконання завдання

  1.  На власних гаджетах зайти на сайт https://kahoot.it/
  2. Набрати номер гри, який висвітиться на екрані
  3. Написати власний НІК
  4. Пройти гру.
  5. Оцінити результати

https://play.kahoot.it/#/k/1cf78f39-8af3-42ad-9b22-4de741ba4707


Практична робота №1

Побудова зображень з графічних примітивів

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

 

Створення малюнка за планом.

Завдання.

Усно склади план побудови зображення фантастиного міста.

За поданим планом створи малюнок у графічному редакторі.

Добери відповідні кольори та розфарбуй його.

 

  1.   Для створення плану обміркуй, на які частини можна розділити подане зображення.
  2.   Розглянь, з яких геометричних фігур складається зображення в кожній із частин. Чи повторюються фрагменти зображень?
  3.   Переглянь фрагмент зображення. З яких фігур він складається? У якому порядку їх малювали?
  4.   Склади план та виконай завдання на побудову.
  5.  Збережи результати роботи у власній папці на робочому столі під ім'ям фантастичне місто, з розширенням JPEG.
  6. Закрийте всі відкриті вікна.
  7. Повідом вчителя про завершення роботи.

 

Практичне завдання до уроку №3:

  1.  Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки.
  2. З авантажити растровий графічний редактор Paint  (Пуск Þ Усі програми Þ Стандартні Þ Paint) та пригадати його можливості.
  3. Зберегти зображення розташовані нижче в свою папку на комп'ютері.
  4. Використовуючи дані зображення та можливості графічного редактора створіть сторінку коміксу.

 

Довідка: 

Ко́мікс (від англ. comic — комедійний, комічний, смішний; рідше вживається термін англ. sequential art — дослівно «послідовне мистецтво», яке використовує прийом «далі буде») — послідовність малюнків, зазвичай з короткими текстами, які створюють певну зв'язну розповідь.


  • Комп’ютерна графіка — це графіка, яка обробляється й відображається засобами обчислювальної техніки. Для відображення графіки використовують монітор, принтер, плотер тощо.
  • Растрове зображення — це набір пікселів, тобто кольорових точок, розташованих на правильній сітці.

 

Формати графічних файлів

Розмір графічного файла залежить від формату, обраного для збереження зображення. Існує декілька категорій форматів графічних файлів.

Растрові формати. Це формати, які використовуються для збереження растрових зображень. Вони найбільш придатні для запису графічних даних, які отримані з пристроїв уведення. Найпоширеніші растрові формати: BMР (скорочення від Bіt Mар Рісturе), РСХ, TІFF, GІF, JРG, РNG.

Векторні формати. Корисні для збереження лінійних елементів (прямих, кривих, многокутників), різних геометричних фігур, тексту. Прикладами найбільш поширених векторних форматів є СDR (формат файлів векторного редактора СоrеlDRАW), DХF (файли пакета інженерної графіки АutоСАD).

Метафайлові формати. Відмінність цього формату від попередніх полягає в тому, що він може зберігати як растрові, так і векторні дані. Метафайли звичайно використовуються для перенесення зображень між різними додатками й комп’ютерними платформами (ІBM РС і Mас). Популярними метафайловими форматами є WРG, СGM.

 

Графічний редактор — це прикладна програма, призначена для створення й обробки графічних зображень на комп’ютері.


Практичне завдання:

  1.  Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки.
  2. З авантажити растровий графічний редактор Paint  (Пуск Þ Усі програми Þ Стандартні Þ Paint) та пригадати його можливості.
  3. Завантажити почергово зображення за посиланнями нижче та зберегти їх в свою папку.
  4. Скориставшись контекстним меню відкрити дані зображення в графічному редакорі Paint.
  5. Розмалювати зображення.
  6. Зберегти розмальовані малюнки в папку на робочому столі.

Малюнок 1.

 

Малюнок 2.

 

Малюнок 3.